نصب ایزوگام فویلدار

نصب ایزوگام فویلدار همانند ایزوگام ساده تولید می گردد با این تفاوت که در نصب ایزوگام شرق تهران یک لایه روکش آلومینیوم نازک جایگزین فیلم ژلی اتیلنی گردیده است که سطح عایق را به رنگ نقره ای مبدل می سازد. روکش فویل می توانند در عایق نمودن دیوارها های خارجی و بام ها مورد استفاده واقع گردد. از ویژگی های این عایق می توان بازتاب UV خورشید را بر شمرد.

محصولات ایزوگام تولیدی با ضخامت 2 تا 5.5 میلی متر متشکل از یک لایه یا دو لایه حامل مستحکم بوده که با قیر پلیمری یکپارچه گردیده اند. لایه های حامل بر حسب کاربرد، از انواع تیشوی ۶۰ تا ۱۲۰ گرم و پلی استر ترموباند با سوزنی (نبافته) با ویژگی های متفاوت می باشد.

به منظور اصلاح قیر و خصوصیات فیزیکی آن از اطلاح کننده های SBS , APP به همراه ترکیبات دیگر جهت ایجاد خواص مطلوب در محصول نهائی استفاده می گردد.

محصولات تولیدی حاوی SBS (استایرن،بوتادین، استایرن) به ایزوگام نوع S و محصولاتی که در ترکیب قیری آن ها از APP (اتکتیک پلی پروپیلن) استفاده شده به ایزوگام نوع A موسوم اند. به منظور کاهش آثار مخرب اشعه UV آفتاب و صدمات مکانیکی به محصول نصب شده و نسز جدایش کافی لایه های رول قبل از نصب ایزوگام ، از پوشش های سنگ ریزه ای پولکی ( Slate flake ) ، سیلیس، پودر تالک یا فویل آلومینیوم استفاده شده است.

نصب ایزوگام فویلدار
نصب ایزوگام فویلدار

 

برای استعلام هزینه های نصب ایزوگام در تهران ، ایزوگام کاری تهران و حومه با شماره های زیر می توانید تماس بگیرید
۰۹۱۲۲۹۵۶۲۲۴ – ۰۹۱۲۴۰۶۲۶۰۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

17 + 5 =

× پشتیبانی 24 ساعته